mandag 1. juni 2009

Pinsehelga er snart over

Storslett har det regna og blåst i dag så da fant vi ut at vi skulle ta oss en kjøretur til tomta. Ofte går det et værskille ved Sappen noe det også gjorde i dag, på tomta var det opphold og sola skinte nesten i gjennom. Vi var bortom hyttenaboene og hilste på dem og fikk oss en kopp kaffe. Vi klør i fingrene for å komme i gang. Venter på at graveren skal komme å grave ut tomta. Det er planlagt til fredag / lørdag om knappe 14 dager.




Søyleblokker
På tomta ligger det en hel masse søyleblokker som bare venter på å komme i jorda.
Siden det ikke går bilvei helt til tomta måtte vi kjøre inn alle disse søyleblokkene med snøskuter i vinter.
Møneretning og hjørnepinner.
Har vi plassert hytta sånn vi vil ha den på tomta? Vi har enda mulighet til å flytte den om vi ønsker det. Vi ender vel opp med at det blir som vi hadde tenkt i fjor høst.



Det er mange avgjørelser som må tas som for eksempel om denne "henge"furu skal få stå eller om vi skal sage den ned.

1 kommentar:

  1. Oj - oj - oj - jeg blir litt sliten når jeg ser hva dere har foran dere. For fire år siden bygde vi hus - og jeg tror ikke jeg har kommet helt over det ennå. Midt oppi fulle jobber, to små unger, en syk mamma som døde og gamle besteforeldre jeg hadde ansvaret for...gikk det på helsa løs for min del. Bruk kreftene riktig og så ønsker jeg dere lykke til. Det blir spennende å følge prosjeket ;)!

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Så fint for meg at du endelig viste ansiktet ditt da - for da fikk jo jeg tatt en gjenvisitt!
    God helg. Nå er de SÅ natta her.

    SvarSlett